آزمون آیین نامه

Wiki Article

کد تایید را وارد کنید کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید ورود با رمز عبور

در خیابان ها و جاده هایی که نور کافی وجود دارد باید تنها از چراغ های جانبی جلو و عقب و در صورت خرابی ناگهانی چراغ های جانبی جلو از چراغ عبور (نور پایین) استفاده شود.

خط کشی راه ها در خیابان ها و جاده ها به منظور سهولت عبور و مرور وسایل نقلیه و آگاه ساختن رانندگان و عابرین پیاده از وضعیت راه ها اجرا می شود.

آزمون آیین نامه رانندگی با قبولی ۱۰۰٪ : هیچ وقت این اشتباه را نکنید که بخواهید با بغل دستی خود تقلب کنید چون سوالات آزمون امتحان اصلی برای هر نفر یک آزمون به صورت جداگانه داده می شود.

  تست درایو تیر ۱۸, ۱۴۰۳ ۱۱:۴۸ ق.ظ سلام خسته نباشی من هرکاری کردم نتونستم بسته طلایی رایگان سوالات آیین نامه رونصب کنم میشه راهنمایی کنیدسپاسگزارم

شانه خطرناک شانه خطرناک راه لغزنده راه لغزنده پل متحرک پل متحرک برآمدگی برآمدگی

حرکت با سرعت زیاد حرکت با سرعت زیاد عدم تنظیم موتور عدم تنظیم موتور تنظیم باد تایرها تنظیم باد تایرها باز کردن ترموستات خودرو در تابستان باز کردن ترموستات خودرو در تابستان

سوالات تجربی منظور سوالاتی است که در حین یادگیری رانندگی به صورت عملی با پاسخ آنها آشنا می‌شوید. این بخش سوالات بدون آنکه مطالعه داشته باشید تنها از طریق تجربیات اصولی رانندگی امکان پاسخ خواهد داشت. در واقع اگر حتی آیین نامه را مطالعه نکرده باشید اما رانندگی کرده باشید می‌توانید این سوالات را پاسخ دهید اما اغلب افرادی که به دنبال گواهی نامه هستند از نظر تجربه رانندگی وضعیت ضعیفی دارند. به همین دلیل سوالات آیین نامه اصلی در بخش سوالات تجربی به شما کمک خواهد کرد تا توجه‌تان به نکات عملی جلب شود.

این بخش در صورت هرگونه تغییر یا بروزرسانی در آیین نامه راهنمایی و رانندگی آپدیت می شوند, با خیال راحت از این تست ها استفاده کنید.

متوقف می‌شوید متوقف می‌شوید برای تخلیه تقاطع به راه خود ادامه می‌دهید برای تخلیه تقاطع به راه خود ادامه می‌دهید بدون رعایت حق تقدم می‌توان عبور کرد بدون رعایت حق تقدم می‌توان عبور کرد بلافاصله ترمز کرده و با دنده عقب پشت خط عابر متوقف می‌شوید بلافاصله ترمز کرده و با دنده عقب پشت خط عابر متوقف می‌شوید

فرداش قبول شدم ینییی دروووووود ب شرفتون واقعا کاربردی بودم دقیقااا همون سوالاتم تو ازمون واسم اومده بود

⭐️فیلم آموزش روش تست زدن آزمون های آیین نامه بخش اصلی تست درایو⭐️

تیر ۱۲, ۱۴۰۳ ۷:۱۱ ق.ظ سپاسگزارم بابت قرار دادن تست‌ها. من از این نمونه آزمون‌ها استفاده کردم و بار اول قبول شدم. البته کتاب آزمون آیین نامه را هم به خوبی خواندم

سال‌ها تجربه افسران و مربیان مجرب ما در حوزه آموزش آیین نامه نشان داده است که زمان ناکافی برای آزمون اصلی دردسر ساز است و افرادی که برای آیین نامه مقدماتی بیش‌تر مطالعه داشته‌اند، هم استرس کم‌تری تجربه خواهند کرد و هم می‌توانند بیش‌تر انرژی خود را برای آزمون عملی بگذارند. بنابراین در صورتی که برای آزمون مقدماتی مطالعه می‌کنید شدیدا توصیه می‌کنیم که تمامی نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب را مطالعه کنید.

Report this wiki page